söndag 27 januari 2008

Way out south

Yes yes, då sitter man i Örebro, smaskar på ett litet äpple=)
Etapp Ett av Två är nu avklarad. Jag är 70 mil närmare lumpen,
i morgon väntar sista etappen med 20 mil. Jag börjar bli Riktigt nervös!
Kom ner till Örebro vid 4-tiden, började åka tåg vid 8-tiden så jag är rätt mör!

The common mind kommer nog ligga lite i skymundan de närmaste dagarna,
jag har ingen aning om huruvida jag kommer ha tillgång till dator o så där nere
första veckorna.

Jag och Aron kom iallafall fram till att nästa musikala inköp ska bli en ny bärbar
walkman, no mp3 para mí!


"The future has come, and now we need
to get back to basic so save oureselves"

Well,
The salmon awaits now!
Peace!

Big up for: Arvid och Sanne, Laxfilé och den nalkande Våren i Söder

Tune of the Day: Regina Spektor - Hotel Song

1 kommentar:

Fredrik Scheike sa...

En Walkman? Vad är det mitt norra öga skådar?