måndag 21 januari 2008

One week notice

Då va ännu en skön dag över. Inte gjort speciellt mycket, mest slöat vid datorn / tv'n i väntan på något bättre.. Vet inte om det kom eller ej.
Är lite svårt att tänka sig att man rycker in i lumpen om 6 dagar och 19 timmar. Kommer bli jävigt drygt, fasansfullt, förjävligt och.. ja.. faktiskt riktigt kul. Missar en månad p.g.a. (eller tack vare?) att någon sopa lyckats missberäkna militärens budget med 1.5 miljard kronor ungefär.. Big up? Dunno..


Har som sagt spenderat dagen framför datorn.. Främst WoW och youtube.. insett att det är typ det enda som jag behöver just nu för att få dagen att gå.. Patetisk? Lite kanske:) Ska väl kanske upp o motionera lite i morgon, får se hur slutkörd jag är efter en dags "hårdplugg" igen.. Drygt att man var tvungen att bli underkänd på en kurs.. Skönt däremot att man inte har någon deadline på när man ska bli klar med kompletteringarna.. "Jag blir kvar här hela våren, så det är ingen brådska än" så att säga.. Tänkte ändå ta o göra klart det där innan lumpen så slipper man ha det hängande över sig..


Well, Im off towards Kalimdor, going 40! Glöm inte o kolla på TV3 ikväll, 20.00. Outsiders snackar om beroende, I will be there!

Todays tune : Immortal Technique - Dance with the devil

Big up for : Försvaret och Robot dance @ Youtube



Vet inte vad ja ska säga.. Flippen e total

1 kommentar:

Unknown sa...

haha, gamle ruub bloggar på!
JAg tycker inte att det är ett dugg patetiskt med ditt härliga wowande, själv missade jag dock Outsiders, jag hade inte tid (Läs som: Jag vill inte att min sambo ser mig som en beroende datornörd, det räcker med det sistnämnda) :)

Synd att lumpen inte är en månad längre så du är nära här nere en månad till ;)