tisdag 22 januari 2008

Balls

B-ball tonite!

Jämtland - Södertälje, självklar vinst tycker jag..
Men saker går ju inte alltid som man tänkt..
Däremot, Suns går alltid o lita på, 92-116 mot Nets.
Amare game high, 9 assists på Nash samt 5 treor av Bell.
Thats hot!

Whats not hot är ledarskap och entreprenörskap.
Sitter och kompletterar för fulla muggar på skolan nu,
jag som trodde jag var klar i fredags.. Men ack så fel
man kan ha!




Ge mig mod (samt 999 kr) att köpa!


Todays tune: Hot Chip - Ready for the flor

Big up for Cali, Arne samt Inryck!

3 kommentarer:

Anonym sa...

jag vet inte om du var på mataffären kiwi när du var här och hälsade på? haha, där har de precis såna byxor + matchande grön tröja ;) hihi! kram på dig//lisa

ajon furstenberg sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Unknown sa...

åh, underbara byxor. köp dom!
ses imorron