söndag 11 maj 2008

Live

Looptrooprockers live @ Olearys 16/5.
Längtar så flippat mycket! It will rock me, big time!

Sitter och kollar in schysst svensk hiphop på youtube,
fan va bra allt är.. vet inte var jag ska ta vägen..
PST/Q, LTR, Petter, Organismen, MBMA.. ja listan är lång..
Remixes är ju för övrigt kung.. Veronica Maggio, Kleerupt,
ja jag vet inte var jag ska ta vägen.. Vill publicera Allt schysst,
but it can't be done!

Big up for: Konfirmation, Hiphop och LTR på fredag.
KSP comming up, i'm on!


Request on friday, yes indeed!

Tune of today: Veronica Maggio - Måndagsbarn

2 kommentarer:

Anonym sa...

Mellan 22/6-20/7 ungerfär.. kommer vara i barcelona först i några dagar, sen ska jag hem till jämtland.. snacka veckor med mig, jag vet knappt villken dag det är...:) Så jag är någ hemma i jämtland 1/7 iaf.. När mucker du?

Anonym sa...

Aj faan.. :S kommer vara här till september nästa år iaf, kanske längre, man vet ju inte.. Du får helt enkelt ta en tripp hit då?! :P Marbella är sjukt vackert! saknar åre dock..men du vet, när jag åker hem igen så kommer jag sakna detta..så man e ju aldrig nöjd.. Hur går det i lumpen då?