fredag 2 maj 2008

Dark mind

Saker och ting känns inte som de borde göra..
Går omkring o tänker på ovanligt konstiga saker.
Känns inte längre som jag "hör hemma" någon stans.
Var än jag är så känns det som om allt runt omrking mig
kretsar kring något annat som jag inte kan se, något som jag
itne kan ta del av. Det blir bara som en ond cirkel. Har svårt
att se ljuspunkter för tillfället. Mem vem vet, det kanske kommer
något inom snar framtid? Hoppas det, jag börjar bli trött på min hjärna
just nu.. Finns det inget man kan göra?

Ikea, ljuspunkten för helgen. Big UP!

1 kommentar:

Fredrik Scheike sa...

Saker och ting förändras och saker och ting tenderar att verkligen förändras när man inte är närvarande. Du gör lumpen och är med om dina saker där, vi här hemma gnor på med våra liv och är med om "våra" saker här.

Det blir inte riktigt heller att vi möts på halva vägen så ofta - saker glöms att berättas om och allt går inte att dela då det är så specifikt för just den situation vi eller du befinner dig/oss i.

Det tog mig tre-fyra månader innan jag började känna mig hemma i hemmet igen - efter Frankrike då. Och det är lite samma sak för dig, du är borta i 11 månader så saker och ting kommer inte vara som dom alltid varit.

Det jag kände när jag kom tillbaka först var: "fy f*n nu fattar jag varför jag åkte bort".

Det är riktigt jobbigt att gå igenom det du går igenom kan jag tänka. Men försök klara av det iaf.

Big LOVE!