måndag 31 mars 2008

On with things..

Yeah blogg,
it's time for update again

Då sitter jag här.. igen.. Väntar på taxin till flygplatsen..
Förstår faktiskt inte riktigt hur Torbjörn o Johan pallat
det här varje vecka i 7 månader.. Nu är det jag som har 7
månder kvar i stället.. Känns väl både bra och dåligt.

Har nästan helt 100% bestämt mig nu för att stanna i
Thailand om ja åker dit med familjen efter muck, tror
mina 25.000 i muckbidrag kan hålla kvar mig rätt länge
där.. Om någon vill följa med? Skriv isåfall i comment
så vet jag att du vill;)

Tror även att Kroatien dumpas, det är ju fan ingen som
vill hänga med dit.. eller? Skriv isåfall!:D Jag är sjukt desperat!


This weekend was good, btw.
Kul o festa lite i Åre. Inte varit på dippan på
typ 7-8 år eller nåt. "Kändisfesten" var väl
kanske inget att hänga i granen dock..
bygglovsmatte och snubben som dansade med
Mat-Tina i Let's Dance. Woho! PARY!.. ?

Aja, im OFF för mat!
Big up för Åre, Oldies och Baskerprov. Fuck me this week!



Tune of today: Wu Tang Clan - Da Mystery Of Chessboxin'

3 kommentarer:

Anonym sa...

Du vet att jag är på! Kram från Sandra och ett soligt Åre

Anonym sa...

Sådärja, lite last emperor o wu tang, bra där ruub

Anonym sa...

när muckar du ruub?