lördag 15 mars 2008

Hands on a miracle

Eastern holiday,
thank Jesus for this!

Riktigt skönt att få vara hemma igen.. Ingen stress alls att man måste
ringa alla för att hinna träffa så många på så kort tid, nu har jag TIO
dagar på mig att göra det här. Hinner t.o.m. åka lite Skidor. BIG LOVE


Ska snart ner till Big A för o kolla på lite film på 90", nya speakers.
Nice to turn 20 vill jag säga!
Ikväll är det melodifestivalen.. kul tror jag. Hoppas på "bra" musik,
skön-Björn tillsammans med Skön-Luuk. Riktigt lyckad kombo SVT
fixat till alltså.

Har stora föräntningar på det här lovet alltså.. Ska bli sjukt kul o få
träffa Arvid och Lisa som också lyckas komma hem när jag är ledig.
Blir big tiime partey på fredag också, Aron/Johan/Torjbörn-fest kan inte slå fel!

Im off!
big up for: A/J/T, Jesus, Home sweet home




Tune of today: Foo Fighters - Miracle




Inga kommentarer: