lördag 11 april 2009

Eastern

Glad påsk på er alla!
Påsken i Åre är väl inte riktigt som påsken bör vara, inget riktigt pynt, ingen riktig känsla o ingen riktig påskmiddag blev det. Dock kycklinggryta, lite halv-påskaktigt iallafall. Spenderar hela kvällen hemma, fixar o donar lite medan grabbarna är ute på galej. Det blev visst jag som fick köra inatt..

Annars är det lugnt, mindre än 30 dagar kvar tills säsongen är slut. Idag skrev ja på mitt "avskedsbrev" åt Skistar också. 3e maj blev slutdatumet. 15e börjar jag i Blekinge. 10e drar jag till Arvid. Snabb matte = 6 dagar hemma. Woohoo.. Inte varit hemma mer än två veckor i sträck sedan Jan -08. Soft säger jag :) O-soft säger andra:P



Kanske en av världens bästa låtar. Svårt o säga men.. Iallafall top5!

Im off to x11, folköl och The Pianist på Kanal5. Stay cheap!

Inga kommentarer: