lördag 21 februari 2009

Remake

Länge sedan jag bloggade nu.. väldigt länge sedan jag bloggade nu...
Är det ens någon som läser den här bloggen, men än jag? Spelar det någon roll, egentligen? Som eriks flickvänn Jonna sa; Jag bloggar för att skriva av mig, men stämmer det? Isåfall kan man väl skriva en dagbok? Skilnaden mellan blogg och dagbok är väl den att man Vill att folk ska kunna läsa, kommentera och kritisera? Alltså, om ingen läser min blogg är det väl egentligen ingen mening att fortsätta?

Man kanske ska byta gren? Bli politisk bloggare, bara klanka ner på regeringen och oppositionen? Arvid skulle bli nöjd iallafall;)
Tycker iallafall att det är svagt av Maud att inte anamma SAAB, det är ju en sådan stor del av svensk industri.. Hörde att 4.000 jobb skulle försvinna, bara i Trollhättan.. Inte nice!


För övrigt är jag stolt ägare till ett Spotify-account, gillar det skarpt.
Lite synd på den markanda minskningen av tillgängliga låtar bara, men men. It's free!

Nu ska jag iväg o äta mannagrynsgröt, man får passa på med finfrukost när man är hemma.. Havregrynsgröt i all ära, men det blir lite långsegt i längden...
Lägger upp bild på nya rummet i kväll eller i morgon så ni får se mitt nya rum;)

>>> Biggest love!


2 kommentarer:

Åsa Kristina H sa...

Klart du ska fortsätta, annars kan man ju inte hålla koll på dej ;) Spotify är det bästa sen de uppfann glödlampan.. nästan.

Ge mig bilden på rummet nu, grabben! :)
Två veckor till PART AAAAA!!!

Fredrik Scheike sa...

Haha - klart man läser, men det är ju inte så mycket att läsa när du aldrig skriver ;)