tisdag 2 december 2008

Newsflash

Hey blogg,
freedom don't last long

Då var man hemma efter många om och men..
Hunnit med Berlin och Prag, helt underbar resa.

Har svårt att bestämma mig om vilken stad som var
bäst.. Berlin var Extremt häftig och man upplevde så
mycket mer eftersom jag var där själv medan Prag var
sinnessjukt bra. Då hade ja med mig tre gymma kamrater
och så var vi där i 5 dagar, Berlin blev bara 1½. Träffade
dock två sjukt trevliga amerikanskor där, Mei och Lauren
som ironiskt nog också skulle till Prag samma dag som jag
skulle.
Anyhow, fick ett samtal idag från Anders, min chef i Åre.
Han tyckte jag skulle komma upp på en extra utbildningsdag
i morgon. Så det är bara sätta sig i bilen ikväll o flytta istället
för att åka upp i lugn o ro i morgon. Så börjar jobbet på lördag.
Huvva, jag som hade räknat med 2 veckors semester, nu blev
det typ 6 dagar istället.. Menmen, det är bara flytta o vara glad.


Nu ska jag ner o packa vidare. Hela dagens planering stöp när
Anders ringde.. :P


Inga kommentarer: