söndag 22 juni 2008

wanted

Hey blogg, wazzup?
Ås sucks big time..

Det känns som om man är helt ensam när man bor här i Ås alltså. Försökte fira midsommar
med massa kompisar, sill o snapps med det slutade med att jag satt o chilla me Malin, Sanna o Jenny innan vi åkte in till Kristian i stan.. Inte riktigt midsommarfirande men dock så trevligt. Jag försökte verkligen få till ett "riktigt" midsommarfirande men alla som var hemma kan väl räcka upp en hand? Då ska vi se.. 3 händer ja.. De andra 15 är ute någon annan stans.. Tjeckien, Holland, Rumäninen, Stavre, Offerdal, Smögen, Uppsala.. you name it, där var någon av mina kompisar:P
Kanske kommer bli så framöver, man kan inte leva kvar i tron om att alla alltid är kvar, men jag tycker att det här gick lite väl snabbt.. Förstår inte hur mycket man missar när man ligger i lumpen:P Nu är det för övrigt bara jag o Aron kvar, vi är hardcore! Är iofs bara 155 dagar kvar, det känns bara bra!

Nu väntar ja bara på att mamma o pappa ska komma hem, ska nog ta o packa väskan igen, åker ju om 3 timmar... igen.. Nu kommer ja iofs inte hem på ett tag vilken kan bli skönt. Ska ner o jobba i blekinge kommande helg. Det kommer bli nice med lite extrainkomst, 2800 kr räcker inte Så väldans långt!


Tune of Today: Buck65 - Bandits




I miss being wanted.. it tears me apart.
But life won't wait.
Thoughts are the tool of the Devil.
Good things don't seems to happen to those who.. ja..


2 kommentarer:

Fredrik Scheike sa...

go hardcore!

kom ihag att det 'bara' ar 155 dagar! du kommer for ovrigt ha ett litet kort vantandes pa dig hemma!

och ja - bandits ar ackligt fet!

Anonym sa...

Ås is the shit:D:D